Dagsorden

Dagsordenen kan også findes via dette link.

1. Valg af dirigent

2. Valg af referent

3. Aflæggelse af foreningsledelsens beretning og vision for fremtiden
Formanden aflægger beretning for 2021 og fortæller om de kommende tiltag for 2022

4. Godkendelse af revideret regnskab for 2021
Bilag: Underskrevet regnskab for 2021

5. Godkendelse af det kommende års budget, herunder godkendelse af det kommende års kontingent
Godkendelse af budget 2022.
Bilag: Forslag til budget 2022 og forslag til kontingenttakster fra 1. august 2022

6. Valg af foreningsledelsen

6.1. Valg af formand for 2 år
Jakob Ljungberg blev i 2021 valgt som formand i 2 år. Formanden er således ikke på valg i 2022.

6.2. Valg af kasserer for 2 år
Birgitte Vallentin Andersen blev i 2020 valgt som kasserer i 2 år. Birgitte Vallentin Andersen ønsker ikke genvalg. Årsmødet skal vælge ny kasserer.

6.3. Valg af ledelsesmedlemmer

6.3.1. Valg af ledelsesmedlem for 2 år.
Steffen Damsgaard Sørensen blev i 2021 valgt som ledelsesmedlem i 2 år. Steffen Damsgaard Sørensen er således ikke på valg i 2022.

Thomas Simonsen blev i 2021 valgt ind på den bestyrelsespost, som Tina Larentis Damkjær i 2020 blev valgt til. Valget af Tina Larentis Damkjær i 2020 skete for 2 år. Årsmødet skal derfor vælge ledelsesmedlem for 2 år. Foreningsledelsen foreslår valg af Thomas Simonsen.

6.3.2. Valg af to ledelsesmedlemmer for 1 år
Anette Juhlin blev i 2021 valgt som ledelsesrepræsentant for 1 år. Foreningsledelsen foreslår genvalg af Anette Juhlin.

Line Larsen blev i 2021 valgt som ledelsesrepræsentant for 1 år. Foreningsledelsen foreslår genvalg af Line Larsen.

7. Valg af revisor og revisorsuppleant for ét år

7.1. Valg af revisor
Foreningsledelsen foreslår genvalg af Claus Juhlin.

7.2. Valg af revisorsuppleant
Foreningsledelsen har ikke forslag til valg af revisorsuppleant.

8. Eventuelt

Med venlig hilsen

Aarhus Tigers Cheerleaders
Cheerledelsen


Vedtægternes § 7 om afholdelse af årsmøde i Aarhus Tigers Cheerleaders

Stk. 1. Foreningens højeste myndighed er årsmødet, der afholdes hvert år i årets første kvartal. Årsmødet indkaldes med tre ugers varsel ved annoncering på foreningens hjemmeside.

Stk. 2. Forslag, der ønskes behandlet på årsmødet, skal være formanden i hænde senest otte dage før årsmødet.

Stk. 3. Dagsordenen bekendtgøres på foreningens hjemmeside fem dage før årsmødets afholdes og udsendes på mail eller brev til medlemmerne.

Stk. 4. På det ordinære årsmøde behandles som minimum følgende:

1. Valg af dirigent

2. Valg af referent

3. Aflæggelse af foreningsledelsens beretning og vision for fremtiden

4. Godkendelse af revideret regnskab

5. Godkendelse af det kommende års budget

Herunder godkendelse af det kommende års kontingent

6. Behandling af indkomne forslag

7. Valg af foreningsledelsen

8. Valg af revisor og revisorsuppleant for ét år

9. Eventuelt

Stk. 5. Stemmeret til årsmøde har foreningsledelsen, aktive seniormedlemmer og aktive ungdomsmedlemmer repræsenteret ved forældre eller værge. Den stemmeberettigede skal have været medlem af foreningen senest en måned før årsmødet og må ikke være i kontingentrestance.

7.5.a. Der kan kun afgives en stemme per aktivt medlem.

7.5.b. Hver person kan kun have én stemme.

7.5.c. Stemmeret kan kun udøves ved personligt fremmøde.

7.5.d. Æresmedlemmer kan uden stemmeret overvære årsmødet.

7.6.e. Man anses for at være seniormedlem fra ens fyldte 18 (attende) år.

Stk. 6. Valgbar til foreningsledelsen er aktive seniormedlemmer samt forældre til aktive medlemmer. Andre frivillige med interesse i aktiviteten kan med årsmødets godkendelse vælges til foreningsledelsen.

Stk. 7. Årsmødet vælger sin dirigent, der ikke må være medlem af foreningsledelsen, til at lede årsmødet.

Stk. 8. På årsmødet afgøres alle sager ved almindeligt stemmeflertal, dog kræves der 2/3 flertal ved optagelse af æresmedlemmer, jf. § 4, stk. 2. Ved afstemning om eksklusion af et medlem samt ved ændring af disse vedtægter kræves mindst 2/3 af de afgivne gyldige stemmer for forslaget, jf. § 6, stk. 2. og § 15.

Stk. 9. Dirigenten bestemmer afstemningsmåden. Dog skal afstemningen og valg foregå skriftligt, hvis det ønskes af mindst et tilstedeværende medlem.

Stk. 10. Årsmødets beslutninger indføres i en protokol, hvori også referat af drøftelserne på årsmødet optages i det omfang, som dirigenten bestemmer. Protokollen underskrives af dirigenten og referenten. Protokollen er tilgængelig for medlemmer ved henvendelse til foreningsledelsen.