Springcup 2024 Information om deltagelse i stævne, tilmelding, overnatning og tilskuerbilletter Stævnetidspunkt Springcup 2024 afholdes lørdag den 9. marts 2024. Springcup afholdes i Royal Stage, Milnersvej 39, 3400 Hillerød. Følgende hold deltager ved stævnet; Tigers Sparks, Tigers Starlets, Tigers Charm, Tigers Spirit, Tigers Energy, Tigers Flawless, Tigers Fusion, Tigers Lush, Tigers Unite, Tigers Untamed og Tigers Unique. Der vil være fælles afgang med bus fredag 8. marts 2024 kl. 16.00 (mødetid kl. 15.45) fra Viby ved Bowl ´N´ Fun på Skanderborgvej og hjemkomst lørdag aften sent (tidspunktet er endnu ikke fastsat - afhængig om tilvalg af hjemtransport). Tilmelding Tilmelding for udøvere sker på vores hjemmeside under ”Event”. Der udsendes særskilt invitation med link til tilmelding. Husk at logge ind med udøverens profil ved tilmelding. Pris for deltagelse vil være 1.200 kr., som dækker følgende: - Transport til stævne
- Overnatning på hotel
- Morgenmad lørdag
- Shuttlebus fra hotel til stævnehal
- Frokost lørdag
- Deltagergebyr for deltagelse ved stævnet
VIGTIGE FRISTER
Sidste frist for køb af valgfri stævne t-shirt: Søndag 28. januar 2024 Sidste frist for tilmelding til stævne: Fredag 9. februar 2024 Stævne t-shirt Arrangøren tilbyder at købe en stævne t-shirt til 175 kr. Det er valgfrit, om dette ønskes, men kan kun bestilles i forbindelse med tilmelding.
Direkte link til t-shirt bestilling HER. T-shirt kan bestilles i størrelserne: Børnestr.: 116, 128, 140, 152, 164, 176 Voksenstr.: XS, S, M, L, XL Sidste frist for bestilling er valgfri stævne t-shirt er søndag 28. januar 2024. Vi har ikke mulighed for at fravige denne frist. Det vil ikke være muligt at bestille eller købe t-shirt på et senere tidspunkt. Holdenes cheermoms/dads vil sørge for, at de enkelte udøvere på deres hold får den bestilte størrelse udleveret på stævnedagen. Aftensmad fredag Aftensmad fredag er ikke inkluderet i prisen. Udøverne skal selv sørge for at medbringe madpakke eller lignende til fredag aften, Der kan ikke købes aftensmad på turen til København. Der kan også laves aftaler på de enkelte hold, om der medbringes mad fælles for holdet. Frokost lørdag Frokost er inkluderet i prisen og kan ikke fravælges, da klubben ønsker, at alle har mulighed for at samlet at få en fornuftig frokost, da det er en lang dag i hallen. Klubben sørger for udlevering af frokost til stævnet. Anden forplejning Klubben sørger for, at udøverne har mulighed for at fylde egen drikkedunk op i løbet af lørdagen. Der vil ikke længere blive indkøbt ekstra vandflasker til udøverne. Husk derfor egen drikkedunk. Klubben sørger for en juicebrik og en lille snack til udøverne. Transport for udøvere Alle møder ved Bowl ´N´ Fun på Skanderborgvej fredag 8. marts 2024 kl. 15.45. Der er fælles afgang kl. 16.00. Der kan ikke købes mad på turen til København. De enkelte hold aftaler, om der medbringes mad fælles for holdet, eller om udøverne hver især medbringer en madpakke. Ønsker en udøver selv at transportere sig til København/Hillerød, skal der stadig foretages tilmelding til stævnet. I fald aftales mødested og tidspunkt med holdets cheermoms/dads. Overnatning Aarhus Tigers Cheerleaders overnatter på A&O Hostel Nørrebro. Opholdet er inklusiv linned og morgenmad, så der skal ikke medbringes liggeunderlag, madrasser og soveposer/dyner/puder. Alle får morgenmadsbuffet, inden holdene samlet kører til Royal Stage i Hillerød lørdag morgen. Hjemtransport Ved tilmelding vælges, om der er behov for hjemtransport med bus til Viby, eller udøveren selv kommer hjem fra Hillerød. Der opkræves et beløb på 125 kr. pr. person, hvis det ønskes at reservere et sæde i bussen på hjemturen. Vi bestiller transport/pladser efter denne tilmelding. Ubenyttede sæder refunderes ikke. Der kan ikke tilmeldes hjemtransport senere end ved tilmelding til stævnet. Bus til Viby efter stævnet afgår, så snart stævnet er slut og vi har ryddet omklædningsrummet lørdag aften med forventet hjemkomst lørdag efter midnat. Bussen stopper på vej mod Viby ved en rasteplads, hvor der er mulighed for at købe aftensmad (McDonalds). Husk penge til aftensmad. Stævnetidsplan Stævnetidsplanen er endnu ikke kendt. Tilskuerinformation
Tilskuerbilletter vil kunne købes i forsalg online fra 1. februar 2023. Der vil blive lagt link på Facebook, Instagram og cheerleading.dk.
Kun billetter købt i forsalg giver adgang til fanområde, da arrangøren planlægger vores fanområde efter antal billet købt i forslag. Tilskuer overnatning Vores hold overnatter på A&O Hostel Nørrebro. DAFF og stævnearrangøren har lavet en aftale med Best Western Hotel Hillerød om rabat på overnatning for tilskuere. Booking skal være enten på mail hotel@hotelhillerod.dk eller tlf. 4824 0800 og der skal henvises til Cheerleading i Royal Stage. Enkelt værelse Kr. 860, Dobbelt/twin værelse Kr. 1140, 3 pers. værelse Kr. 1350,- Prisen er pr. værelse, pr. nat og er inkl. morgenbuffet og moms. Best Western Hotel Hillerød & Restaurant krydderiet Milnersvej 41 DK-3400 Hillerød Tel: +45 48 24 08 00 |