Klubmodul henter siden
(Trænere/cheermoms) Tilmelding: SpringCup 2025
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.


Springcup 2025

 

Information om deltagelse i stævne, tilmelding, overnatning og tilskuerbilletter

 

Stævnetidspunkt

Springcup 2025 afholdes lørdag den 8. marts 2025. 

 

Springcup afholdes i Royal Stage, Milnersvej 39, 3400 Hillerød.

 

Følgende hold deltager ved stævnet; Tigers Sparks, Tigers Starlets, Tigers Charm, Tigers Spirit, Tigers Energy, Tigers Eclipse, Tigers Flawless, Tigers Fusion, Tigers Lush, Tigers Unite, Tigers Untamed og Tigers Unique.

 

Der vil være fælles afgang med bus fredag 7. marts 2025 kl. ca 15.00 (nærmere tid følger) fra Viby ved Bowl ´N´ Fun på Skanderborgvej og hjemkomst lørdag aften sent (tidspunktet er endnu ikke fastsat - afhængig om tilvalg af hjemtransport).

 

Tilmelding

Tilmelding for udøvere sker på vores hjemmeside under ”Event”. Der udsendes særskilt invitation med link til tilmelding. Husk at logge ind med udøverens profil ved tilmelding.

 

Pris for deltagelse vil være 1.300 kr., som dækker følgende:

  • Transport til stævne
  • Overnatning på hotel
  • Morgenmad lørdag
  • Shuttlebus fra hotel til stævnehal
  • Frokost lørdag
  • Deltagergebyr for deltagelse ved stævnet

 

VIGTIGE FRISTER


Sidste frist for køb af valgfri stævne t-shirt: Søndag 2. februar 2025

 

Sidste frist for tilmelding til stævne: Søndag 2. februar 2025

 

Stævne t-shirt

Arrangøren tilbyder at købe en stævne t-shirt til 175 kr. 
Det er i år en lyselilla t-shirt med Spring Cup logo på brystet.
Det er valgfrit, om dette ønskes, men kan kun bestilles i forbindelse med tilmelding.



Direkte link til t-shirt bestilling HER

 

T-shirt kan bestilles i størrelserne: 

Børnestr.: YXS, YS, YM, YL, YXL

Voksenstr.: S, M, L, XL, XXL, XXXL

 

Sidste frist for bestilling er valgfri stævne t-shirt er søndag 2. februar 2025. Vi har ikke mulighed for at fravige denne frist. Det vil ikke være muligt at bestille eller købe t-shirt på et senere tidspunkt. 

 

Holdenes cheermoms/dads vil sørge for, at de enkelte udøvere på deres hold får den bestilte størrelse udleveret på stævnedagen.


 

Aftensmad fredag

Aftensmad fredag er ikke inkluderet i prisen. Udøverne skal selv sørge for at medbringe madpakke eller lignende til fredag aften,

 

Der kan ikke købes aftensmad på turen til København. 

 

Der kan også laves aftaler på de enkelte hold, om der medbringes mad fælles for holdet.

 

Frokost lørdag

Frokost er inkluderet i prisen og kan ikke fravælges, da klubben ønsker, at alle har mulighed for at samlet at få en fornuftig frokost, da det er en lang dag i hallen. Klubben sørger for udlevering af frokost til stævnet.

Frokost vælges i tilmeldingen nedenfor.

Frokost Bowl med kylling
Frokost Bowl med koldrøget laks
Sandwich m. tun
Sandwich m. kylling
Sandwich vegetar (avocado)
Pasta salat med kylling 
Pasta salat med skinke
Pasta salat vegetar (grønt)

  

Anden forplejning

Klubben sørger for, at udøverne har mulighed for at fylde egen drikkedunk op i løbet af lørdagen. Der vil ikke længere blive indkøbt ekstra vandflasker til udøverne. Husk derfor egen drikkedunk.

 

Klubben sørger for en juicebrik og en lille snack til udøverne.

 

Transport for udøvere

Alle møder ved Bowl ´N´ Fun på Skanderborgvej fredag 8. marts 2025 kl. 15.00. 

 

Der kan ikke købes mad på turen til København. De enkelte hold aftaler, om der medbringes mad fælles for holdet, eller om udøverne hver især medbringer en madpakke. 

 

Ønsker en udøver selv at transportere sig til København/Hillerød, skal der stadig foretages tilmelding til stævnet. I fald aftales mødested og tidspunkt med holdets cheermoms/dads.

 

Overnatning

Aarhus Tigers Cheerleaders overnatter på A&O Hostel Nørrebro. 

 

Opholdet er inklusiv linned og morgenmad, så der skal ikke medbringes liggeunderlag, madrasser og soveposer/dyner/puder. 

 

Alle får morgenmadsbuffet, inden holdene samlet kører til Royal Stage i Hillerød lørdag morgen. 

 

Hjemtransport 

Ved tilmelding vælges, om der er behov for hjemtransport med bus til Viby, eller udøveren selv kommer hjem fra Hillerød.

 

Der opkræves et beløb på 130 kr. pr. person, hvis det ønskes at reservere et sæde i bussen på hjemturen. Vi bestiller transport/pladser efter denne tilmelding. Ubenyttede sæder refunderes ikke. 

 

Der kan ikke tilmeldes hjemtransport senere end ved tilmelding til stævnet. 

 

Bus til Viby efter stævnet afgår, så snart stævnet er slut og vi har ryddet omklædningsrummet lørdag aften med forventet hjemkomst lørdag efter midnat. 

 

Vi arbejder på en aftale omkring fælles aftensmad til busturen hjem. Husk penge til aftensmad.

 

Stævnetidsplan

Stævnetidsplanen er endnu ikke kendt.

 

Tilskuerinformation


Tilskuerbilletter vil kunne købes i forsalg online fra 31. januar 2025. Der vil blive lagt link på Facebook, Instagram og cheerleading.dk. 

 

Kun billetter købt i forsalg giver adgang til fanområde, da arrangøren planlægger vores fanområde efter antal billet købt i forslag.

 

Tilskuer overnatning 

Vores hold overnatter på A&O Hostel Nørrebro.

 



 





Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
02.02.2025
Tidspunkt
07.03.2025 kl. 15.00 - 08.03.2025 kl. 00.00
Sted
Royal Stage
Hold i dag

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle

Instagram